måndag 6 februari 2012

Aviatorns första åk...

Första inlägget skall väl handla om bloggen och dess innehåll? Ja, så tänker jag inleda i alla fall...

Jag är en person som fastnar väldigt mycket för att "tala". Det är helt enkelt det bästa jag vet, att få dela mina tankar och lyssna på vad andra tycker om det. Jag är en sådan person som inte kan ta åt mig negativt av vad folk tycker, endast se det som konstruktiv kritik. Därför är jag väldigt öppen, och det lär ni märka med mina inlägg...

I och med att jag älskar att resa så brukar det oftast vara jag som har den motivationen till att hitta resemål och boka dem "åt" familjen. Jag har vad dom kallar "talangen till att hitta billiga flyg och hotell".
Därför skall denna blogg innehålla olika resetips, så som månadens/veckans resemål eller dylikt. Samt om hur du skall göra för att hitta så billiga flygbiljetter/hotell som möjligt.

Detta är ett av många kategorier som komma skall. Hjälp mig göra denna blogg "kontroversiell" och inspirerande!

/Ari Aviatorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar